רשימת המרצים
ערן בורוכוב
Share the amazing things customers are saying about your business. Double click, or click Edit Text to make it yours.
הבעלים והמייסד של מכללת מנטור למקצועות העיצוב, מומחה לתוכנות בתחום העיצוב הגרפי ועיבוד תמונה, ואחד המרצים הבכירים והוותיקים בארץ עם מעל ל-30 שנות ניסיון בהדרכה.
את דרכו המקצועית החל כמנהל מערכת המיחשוב במספר משרדי הפרסום המובילים בארץ, בינהם, קשר בראל (פרסום מקאן-אריקסון כיום), פובליסיס אריאלי, ראובני פרידן ועוד.
כתב עד כה 40 ספרי הדרכה בתחום הגרפיקה הממוחשבת, עיבוד התמונה הצילום והעיצוב.
מעיין רשף ריבן
מייסדת ובעלים Shake Design - חברה למיתוג ועיצוב רב-תחומית. בוגרת המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל - אקדמיה לעיצוב ואומנות.
ב-2010 ייסדה והקימה את Shake Design, חברת מיתוג עצמאית המשלבת ידע וניסיון שיווקי רחב תוך מסע מתמיד אחר הדבר הבא בעיצוב ייחודי ופורץ דרך. נבחרה לאחת מ״40 הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40״ של עיתון דה מרקר.
בעבר ייסדה וניהלה את BBDO Design, חברת בת של פרסום גיתם BBDO לעיצוב ומיתוג.
יוסי למל
יליד ירושלים, בוגר בצלאל, אמן , מעצב, אוצר,מנהל קריאייטיב, לימד בבצלאל ובשנקר כיום מרצה בכיר במכון הטכנולוגי בחולון (HIT).
העביר סדנאות רעיוניות בעיצוב פוליטי וחברתי ברחבי העולם. הציג עד כה כעשרים תערוכות יחיד בארץ ובעולם, ביניהן במוזיאון הלאומי בפוזנן, פולין, המוזיאון לאמנות ועיצוב בהמבורג, מוזיאון זקסנהאוזן בברלין ועוד.
זכה במעל ל-70 פרסים ביניהם מדליית זהב בתחרות Graphis Poster 2020 בניו-יורק, מדליית זהב בביאנלה לכרזות במקסיקו סיטי ופרס דבורת הזהב בביאנלה במוסקבה. עבודותיו נמצאות באוספי עשרות מוזיאונים וגלריות כולל ויקטוריה ואלברט בלונדון, מוזיאון הלובר והארכיב הלאומי בפריז, מוזיאון העיצוב בציריך ועוד...
עדי רביד
Share the amazing things customers are saying about your business. Double click, or click Edit Text to make it yours.
עדי רביד, בעברו מדריך ומרצה לתחום תוכנות העיצוב. בשנת 2012 עבר לעבוד בחברת Adobe כיועץ פתרונות לתחום המדיה הדיגיטלית והחל משנת 2015 קיבל על עצמו את תפקיד ניהול ערוץ ההפצה של Adobe בישראל ובתורכיה וממלא כיום את תפקיד מנהל הפיתוח העיסקי של Adobe במדינות אלה.
טובי בן הרצל
משמשת כמרצה בכירה וכראש החוג לעיצוב מדיה, במכללה הטכנולוגית רופין מרצה במרכז האקדמי רופין, בגופים ובארגונים שונים כולל סגלי הוראה של משרד החינוך (פסגו״ת).
בעבר עבדה כראש הדסק הגרפי ומנהלת מחלקת האינפוגרפיקה ברשת העיתונים של ידיעות אחרונות.
יוסי אוחיון
בין המעצבים המובילים בישראל, שימש בעבר כראש המחלקה לתקשורת חזותית בבצלאל, הגה ועיצב קמפיינים מסחריים ופוליטיים רבים ושימש כיועץ אסטרטגי למפלגות מכל הקשת הפוליטית.
בשנים האחרונות כתב וביים 3 סרטים, ביניהם הסרט ״אנדרדוג״ שזכה לתמיכת הקרן לקולנוע.
אורי פלג
Share the amazing things customers are saying about your business. Double click, or click Edit Text to make it yours.
בוגר המחלקה לתקש״ח ב-H.I.T, מרצה במנטור משנת 2007 ומנהל המסלול לעיצוב גרפי ועיצוב לדיגיטל במנטור.
מאמין שעם חווית משתמש נכונה ועיצוב טוב, אפשר להפוך את העולם למקום טוב יותר.
קארין מזור
בעלת נסיון של 13שנה בניהול הזירה הדיגיטלית, כולל 6 שנים בניהול מחלקת הדיגיטל בפרסום .GITAM BBDO
הובילה תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית עבור ארגונים מובילים במשק, הכשרות והקניית כלים מקצועיים, לרבות ניהול הנכסים הדיגיטליים של מותגי שופרסל.
בשנה האחרונה עובדת בשיתוף חברת דיגיטל בניו יורק בזירת ה- ECOM ומתעסקת בעיקר בייעוץ, ליווי והקמת אתרי סחר אלקטרוני ואתרי תדמית ללקוחות בשוק האמריקאי.
אורן אריאלי
בעל ניסיון של כ15- שנה בתחום האסטרטגיה, ניהול שיווק, פיתוח עסקי ופרסום בחברות מובילות במשק. הישראלי. שימש כמנכ"ל חברת הייעוץ האסטרטגי BBDO IM, כסמנכ"ל לקוחות במשרד הפרסום גיתםBBDO , כמנהל האסטרטגיה והפיתוח העסקי של חברת פלאפון ומנהל השיווק של NOKIA בארץ. בשנים האחרונות הוביל מהלכי שיווק מרכזיים, לרבות השקת סלקום tv השקת אסטרטגית מוצרי מותג שופרסל והשקת שופרסל אונליין.
פיני מזרחי
Share the amazing things customers are saying about your business. Double click, or click Edit Text to make it yours.
מעצב, ממתג, מרצה וחובב יין…
עבד שנים רבות במשרדי פרסום, וטיפל בעשרות מותגים מובילים בתחומם. מרצה וותיק במכללות ללימודי עיצוב, הוביל עד כה עשרות תהליכי מיתוג חזותי, החל משלבי האסטרטגיה ועד הביצועים הגרפיים הסופיים. מרצה במסלול לעיצוב גרפי ואינטראקטיב במנטור.
י.קורן
פרסומאי, מומחה בהשפעה ושכנוע ובעל תואר מאסטר NLP.
במשך למעלה מ-20 שנות פעילות בענף הפרסום, ניהל מחלקות קריאטיב בסוכנויות פרסום והיה שותף בסוכנות פרסום. הוביל מגוון קמפיינים ומהלכי שכנוע מסוגים שונים, והתמחה כמעט בכל שיטות השכנוע.
מלווה עסקים, חברות וארגונים בבניית מהלכים שיווקיים, ביצירת תקשורת אפקטיבית מול לקוחות ובהטמעת שיטות ניהול חדשניות מבוססות NLP.
כותב ספרים, מלמד, מרצה, מטפל, מעביר הדרכות, קורסים וסדנאות על תקשורת יעילה ומקדמת, תת-מודע, השפעה ושכנוע, שפת גוף, כריזמה, נוכחות על במה, ועוד.
נדב עזרא
מעצב אותיות וטיפוגרף מזה 20 שנה. חוקר את מבנה האותיות העבריות כסגנון כתב בעל משמעויות רוחניות ותרבותיות מרתקות אשר משפיעות באופן ישיר על מבנה הצורות עצמן ועל ההרמוניה הייחודית רק לכתב העברי.
נדב מרצה ומלמד את רזי הכתב מתוך עבודת המחקר על נבכי אותיות הספר, מחקר הנשען על 13 שנים של פעילות יוצאת דופן בתחום. אותיות שנדב עיצב, עם השנים צבעו את הנוף הטיפוגרפי בישראל והבולטות שבהן : טיפוגרף פס לסלקום, פונט ספויילרל חברת אל-על, רפורמ, רכבת ישראל, פונט ספייסר לחברת פלאפון ועוד מוכרים אחרים...
חן ליטמן
Share the amazing things customers are saying about your business. Double click, or click Edit Text to make it yours.
בוגר שנקר, מתמחה בהדמיות תלת-מימד אדריכליות ומויישן גרפיקס, מעצב ובונה אתרי תדמית, ומעריץ מושבע של חברת Adobe. החל ללמד במנטור בשנת 2012. כיום מדריך אילוסטרייטור, פלאש, אפטראפקטס, פוטושופ, יישומי תלת וכדומה. מרצה מטעם מנטור במכללת שנקר ובמכללת ויצ"ו חיפה.
יגאל לוי
מרצה במכללת מנטור משנת 2001.
בוגר המחלקה לעיצוב גרפי במכון אבני. מנהל מערכת המיחשוב במשרד הפרסום ״גליקמן, שמיר, סמסונוב Publicis״. מומחה לעיבוד תמונה והבאה לדפוס. מרצה מטעם מנטור במגוון מוסדות אקדמאים ופרטיים ושתף לכתיבתם של ספרי הדרכה בתחום עיבוד התמונה.
שחר אביגזר
התחילה את דרכה כמעצבת חווית משתמש (UX) למוצרים דיגיטליים.
לפני כשנתיים החליטה לצאת לדרך חדשה ולעשות הסבה לתחום ההייטק וזאת למרות שלמעט מעט קשרים בתעשייה, לא היה לה לא תואר אקדמי ולא ניסיון קודם בתכנות.
כיום עובדת כמפתחת אתרים וצד שרת בחברת סטרטאפ ומרצה במגוון כנסים ואירועים בתחום.
גיא ביבי
Share the amazing things customers are saying about your business. Double click, or click Edit Text to make it yours.
מומחה לפתרונות תהליכי דפוס ומידע משתנה בחברת HP Indigo. משתייך לקבוצת העיצוב והמחקר שפיתחה, בין היתר, גם את המוזאיק והקולאז' המהפכניים. ליווה עד כה מגוון קמפיינים ושיתופי פעולה כגון: קוקה קולה, אמארולה, אקטימל, אקווה דיור ועוד.
אודיה גונן
מנהלת הסטודיו והמחלקה הקריאטיבית בחברת HP Indigo.
20 שנות נסיון בתחום העיצוב גרפי והדפוס. שותפה בהובלת פרוייקטים בינלאומיים כדוגמת קוקה קולה שמות, קוקה קולה one of a kind, אמרולה, Oreo, שוקולד פרה אוריגמי של שטראוס, ומגוון חברות בינלאומיות.
ענבל לוור
בעלת תואר בעיצוב גרפי ותקשורת חזותית מהמחלקה לעיצוב ב-hit ואחת המרצות במסלול לעיצוב גרפי ואינטראקטיב במכללת מנטור.
מנהלת את צוות העיצוב של החברה הפיננסית בה עובדת ומתמחה בעיצוב דיגיטלי למרקטינג.
רואה את חבילת התוכנות של "אדובי" כחלק בלתי נפרד מהמוח שלה ונהנת לעשות שילובים אקלקטיים בין הישן והקלאסי לחדש והטרנדי.
ארז רזניקוב
בוגר תקשורת חזותית בשנקר במסלול עיצוב אינטראקטיבי. נע על הציר שבין אפליקציות - אתרים - ועיצוב לדפוס. שותף בסטארטאפ ופרילנסר בנשמה.
מרצה במנטור בעיקר בתחום העיצוב האינטראקטיבי אבל לא רק...
י.קורן
פרסומאי, מומחה בהשפעה ושכנוע ובעל תואר מאסטר NLP.
במשך למעלה מ-20 שנות פעילות בענף הפרסום, ניהל מחלקות קריאטיב בסוכנויות פרסום והיה שותף בסוכנות פרסום. הוביל אלפי קמפיינים ומהלכי שכנוע מסוגים שונים, והתמחה בכל שיטות השכנוע.
מלווה עסקים, חברות וארגונים בבניית מהלכי שכנוע שיווקיים, ביצירת תקשורת אפקטיבית מול לקוחות ובהטמעת שיטות ניהול חדשניות מבוססות NLP.
כותב ספרים, מלמד, מרצה, מטפל, מעביר הדרכות, קורסים וסדנאות על תקשורת יעילה ומקדמת, תת-מודע, השפעה ושכנוע, שפת גוף, כריזמה, נוכחות על במה, ועוד.
ענבל לוור
בעלת תואר ראשון בעיצוב ואחת המרצות במסלול לעיצוב גרפי ואינטראקטיב במכללת מנטור.
מנהלת את צוות העיצוב של החברה הפיננסית בה עובדת ומתמחה בעיצוב דיגיטלי למרקטינג.
רואה את חבילת התוכנות של "אדובי" כחלק בלתי נפרד מהמוח שלה ונהנת לעשות שילובים אקלקטיים בין הישן והקלאסי לחדש והטרנדי.
Share the amazing things customers are saying about your business. Double click, or click Edit Text to make it yours.
הדי אור
מבכירי האספנים בישראל. החל את דרכו, כמו ילדים רבים בתקופתו, באיסוף בולים מתיבות הדואר של השכנים. בגיל 24, בתום שרות צבאי, התחיל ללמוד עיצוב גרפי. בין השנה השניה לשלישית ללימודים, במהלך טיסה לארה״ב, נשאל איזה משקה חריף ישמח לשתות. הדי, שלא היה מומחה גדול לאלכוהול, העדיף לבחור בבקבוק הכי יפה שהיה בהיצע (קונייאק צרפתי Camus). לאחר מספר שעות הריטואל הזה חזר על עצמו וכך הפך בלי כוונה לבעלים הגאה של 2 בקבוקים חמודים. זו היתה התחלת האוסף. מאז צמח האוסף והיום הוא מונה כ- 6,000 בקבוקים מכל העולם.
משם "שריטת האספנות" הלכה והעמיקה ותחומי הענין התרחבו לנושאים נוספים כגון שנות טובות, תעשיית האלכוהול מפלסטינה, אוסף אל-על, אוסף של גרפיקה ארץ-ישראלית, אוסף קופסאות סיגריות וכדומה. פריטי האספנות של הדי כיכבו ועדיין מככבים בתערוכות רבות בארץ.
אברהם קורנפלד
טיפוגרף, מעצב ויזם שאוהב לעבוד בשיתופי פעולה עם אנשים טובים כדי ליצור דברים טובים.
הקים את קבוצת הגופנים א.א.א, ממייסדי מגזין אנטייטלד, מלמד בשנקר, ובין לבין נהנה לצלם, לעצב וגם לתכנת.
בוגר המחלקה לתקשורת חזותית בשנקר והחוג לצילום במכללת הדסה ירושלים.
חי בין עונות מעבר ותמיד רודף אחר משהו, או שהמשהו הזה רודף אותו. מסוגל להעיף עפיפונים בים במשך שעות, אבל לא עושה את זה.